Bosan Dengan Posisi-Posisi Seksual Yang Sama Setiap Kali Berasmara?

"Ketahui bagaimana untuk membahagiakan pasangan anda dengan 102 posisi seks unik dari 4 Kitab Ilmu Asmara Silam yang dijamin akan membuatkan si dia mengeliat kesedapan dengan nikmat yang belum pernah dialaminya sebelum ini !!"

Jika anda ingin membebaskan diri anda dari belenggu kebosanan ketika berasmara dan memberikan pengalaman baru yang hebat kepada hubungan seksual anda, teruskan membaca kerana ini adalah satu-satunya ilmu yang anda perlukan untuk membahagiakan pasangan anda ketika berasmara.....




Isnin, 8 Februari 2010

Testimoni Tricajus – Kanser


kanser-hjh-noorliah

Saya Hjh Noorliah menghidap Kanser dan telah menjalani operasi, kimoterapi & radioterapi pada 2005. Namun, pada Ogos 2009, saya sekali lagi terpaksa menerima rawatan radioterapi selama sebulan setelah sel kanser dikesan lagi. Saya amalkan Tricajus setiap hari.

Hanya 8 hari sahaja luka kulit terbakar yang teruk akibat rawatan intensif radioterapi telah sembuh dengan sangat baik. Sejak mengamalkan Tricajus, badan menjadi segar dan energetik, ringan.

Alhamdulillah, pada hari Raya 2009 yang lalu, ramai saudara yang menegur saya kelihatan sihat, kulit tegang dan komen saya bertenaga walaupun hakikatnya semua tahu saya baru sahaja lepas rawatan kanser.

Mood saya juga bertambah baik dan tiada rasa kemurungan atau sedih-sedih lagi. Kini lebih percaya diri.. Hanya “Good Mood Sokmo..” Dengan Tricajus, Jadi Sihat, Rasa Muda Bertenaga Juga..bila dah sihat sesudah rasa sakit, betapa nikmatnya cergas untuk melakukan ibadah, syukur rahmat Allah Ya Rahman Ya Rahim !

-maklumat lanjut klik disini-


Hjh Noorliah Hj Zakaria

016-7337387
Johor Bahru

RSS feed | Trackback URI

3 Comments »

Comment by LennyAziz
2009-12-21 08:08:57

Alhamdulillah, berkat istiqamah dan amalan berterusan walaupun payah namun tidak berputus asa..bonda saya kini lebih tabah melalui hari-hari nya dengan tenaga dan ceria.

Amalan Tricajus baik utk rangsangan hormon yang juga memberi kesan kepada organ sistem utama badan manusia seperti Sistem Kardiovaskular, Sistem Endokrin, Sistem Reproduksi, Sistem Perkumuhan dan lain-lain sistem anatomi manusia.

Dari masa ke semasa, tanpa disedari kita sendiri telah merosakkan tubuh badan masing-masing dengan pemakanan dan persekitaran yang lali dengan pencemaran.

Maka, tubuh badan yang sihat, kuat dan mempunyai ketahanan imuniti yang tinggi penting bagi memcapai kesihatan optimum. Di sini bermulanya cerita bagaimana Tricajus dapat membantu anda. Ingin tahu bagaimana? Cubalah Tricajus..


Comment by Admin
2009-12-21 08:33:54

Saya doakan semoga bonda cik segera sembuh sepenuhnya. Amin

Comment by paksujb
2009-12-22 13:53:35

Alhamdulillah.. Setiap penyakit InsyaAllah ada ubat & penawarnya.. Moga2 usaha mengubatinya telah menemui jalannya. Teruskan usaha, teruskan panjat doa dari Nya.. Amin

Name (required)

Tiada ulasan: